Vårt kostholdsprogram er en diett for jenter over 10 uker eller mer som passer alle. Enten du vil ned i vekt eller ønsker å redusere fettprosenten for å komme i form med en markert muskulatur. Ny kostholdsplan hver uke justeres så du mister fett og går ned i vekt ukentlig.

Moderate mengder karbohydrater ved start nærmer seg lavkarbo underveis. Tradisjonell diettmat i kombinasjon med maten du elsker. Proteinrikt, sunt fett, langsomme karbohydrater og raske karbohydrater etter trening gjør dette til et kosthold alle kan følge. Familievennlig hverdagsmat som alle liker.

Kaloriunderskudd for å ta av fett og sammensettingen av kalorier og næringsstoffer protein, karbohydrat og fett gjør det sunt og effektivt ved slanking. Du får meny og oppskrifter til alle måltider. Frokost, mellommåltid, lunsj, middag og kvelds samt restitusjonsmat etter trening gjør at du ikke sulter. At du har spisedag med cheat meal i 9 av de 10 ukene gjør det enda lettere og motiverer.

Etter endte 10 uker kan du velge mellom ulike oppfølgingsplaner både for å gå ned mer i vekt, stabilisere og holde vekta og også for å øke din muskelmasse. Fortsetter du å være aktiv/trene, spise normalt sunt og passe på at inntak av kalorier ikke overskrider forbruk av kalorier vil du uansett ikke legge på deg igjen.

Selv om programmet vårt er så enkelt så alle får det til er det samtidig så velutviklet så til og med godt trente fitnessjenter vil redusere fettprosenten og få mer synlige magemuskler. Feminin Fysikk er både et slankeprogram men like mye et fitnessprogram. En motiverende utfordring over 10 uker så vel som kick-starten på en varig livsstilsendring som gir synlige resultater raskt.


  • Ny kostholdsplan hver uke.

  • Synlige resultater etter bare 5 dager.

  • Meny for frokost, mellommåltid, lunsj, middag, kvelds og restitisjonsmat etter trening.

  • Vi forteller hvor mye du skal spise av alt.

  • Du får alle utregninger av kalorier og antall gram protein, fett og karbohydrater i hvert måltid.

  • Oppskrifter på blant annet vafler, pannekaker, muffins, pizza, hamburger, kebab, lasagne og club sandwich.

  • Fri til å spise hva du vil i hele 9 av de 10 lørdagene.

  • Hverdagsmat som kjøtt, fisk, egg, havregryn, frukt, grønnsaker, ris, poteter, pasta, quinoa, speltlomper, yoghurt, cottage cheese, peanøttsmør, nøtter, tunfisk, skalldyr, skinke og ulike sjokoladevarianter laget av proteinpulver. Du finner også ulike proteinpuddinger og proteinmilkshaker.

Se maten